160810

Vaknade upp imorse av att maja ringde till mig, väldigt trevligt! haha :) Hon kommer ju äntligen hem idag också så imorgon blir det nog en liten återträff (?) för oss innan vi börjar skolan på onsdag. Usch, sommaren har gått mega fort. Jag känner mig inte helt 100% redo att börja, med veckan nu innan Paris kommer bli härlig i skolan, typ inga lektioner.. hah.. 13 dagar kvar till P A R I S nu!
Nu ska jag och Gaby ner till stan, han ska till tandläkaren och jag är snäll som följer med!

Peace


Kommentarer
Postat av: Madde

13 dagar .. kommer sakna dig bird- beccis :/

2010-08-16 @ 15:45:21
URL: http://rebeckamadeleine.blogg.se/
Postat av: emmablid

naw tack ♥



snygging!

2010-08-17 @ 22:15:04
URL: http://emmablid.blogg.se/
Postat av: Maja

Becca nu får du nog allt ta och skriva nåt nytt...Tar alldeles för lång tid mellan inläggen ;) <3

2010-08-19 @ 15:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0