011210

Dagen har varit lång idag, min värdmamma väckte mig runt tio i sju för jag hade försovit mig, så gullig hon är! När jag skulle gå hittade jag inte mitt metro kort så jag fick gå till skolan, kan ju berätta att det var minusgrader och det tog mig 50 minuter att gå.
När kom jag kan fram till skolan fick man världens sämsta bemötande av en lärare som förstörde hela min morgon!
Jag tog mig igenom lektionen och slutade skolan vid tolv. Jag & Linnea fixade även vårat FFK arbete lite. Det var en frivillig matte lektion vid fyra så jag knatade dit och flummade med Jenny, Amie & Sana. Vi bestämde att dom skulle skita i Lucian så vi kunde dra till Mc Do sen. Haha :) Bra val tjejer!
Efter det blev det fika med någon helt annan...
Det har även snöat hela dagen. Men det har bara lagt sig som ett jätte tunt lager över Paris. 1 december = Snö, Gilla!
Har några kapitel ur Dorian Gray tills på fedag & en hemtenta.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0