111110

Hej Höst!
Jag vaknade för några timmar sedan. Så jag har hunnit käka lite nutella mackor, druckit lite kaffe och suttit och kollat på regnet. Det har ösregnat i tre dagar. Så idag när vi har studiedag tänkte jag hålla mig hemma. Men pappan kom nyss och sa att vi ska bort ikväll. Jag förstod inte vart så det blir väl en suprice. Haha
Annars har vi fortfarande mycket i skolan. Så jag ska fortsätta med det.
Kram
bild på baksidan av huset som man ser från mitt rum right now. Observera att det ösregnar!

Kommentarer
Postat av: emmablid

Vadå "nästan"? KLART DU VILL TILL LONDON

Kom och hälsa på vettja(!), din pappa betalar:) puss

2010-11-12 @ 00:34:55
URL: http://emmablid.blogg.se/
Postat av: Mamm

Underbar bakgård!

London? nej du fröken.. nu får du vara hemma ett tag..ler.. eller???

Puss o kram

2010-11-12 @ 09:32:04
Postat av: Tina

Hej!



Jag hittade din blogg när jag sökte på ordet "Nutella". Vi är några studenter som håller på med ett arbete gällande frukostvanor och Nutella. Vi skulle verkligen uppskatta om du ville svara på några frågor. Vi kommer att lotta ut 4 biobiljetter till en av personerna som svarar.



Använd länken nedan för att delta!

http://www.kwiksurveys.com/?s=NJMLGK_d81b3fc9



Tusen tack på förhand!

2011-05-22 @ 22:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0