151110

Idag har det väl la inte hänt så mycket, trots det har det varit en rätt rolig dag. :)
Imorgon börjar vi med ett matte prov halv tolv, efter det åker jag nog till banken och fixar med mina pengar. Sen har jag franska kl 3, vi ska ha en diskussion om Monet, hans uppväxt osv. shiit men det ska nog fixat sig!
För övrigt ställde jag in min kaffe kopp i diskmaskinen idag för fösta gången! Kände sjukt konstigt!! Haha Min värd mamma låter oss aldrig duka av, hon tycker att det är dom vuxna som ska göra det. Jag gillar verkligen hennes tankesätt!!!
Men i morse var jag själv hemma så då ställde jag in den. Jag kände mig väldigt duktig efter det ska ni veta!
Nu ska jag kolla igenom matten.
Kram
Moi et Gaby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0