291110

Sorry men inga bokstaver med prickar pa nu...
Ni anar inte hur mycket jag har fryst de senaste tva dagarna, har aldrig varit sa kall! Det har varit 0 gradigt har nu i tva dagar och inatt foll det lite sno. Jag har converse pa mig och jaaa.. Jag har ont I foten, assa inne i foten. Smarta pa jakligt hog niva. Jag har aven en tunn hostjacka som gor att jag ar en vandrande isbit. Nu ska jag sluta klaga. Men klader ar for dyrt for att kopa.
Annars idag har jag & Majs varit uppe i Eiffeltornet, 2:a vaningen, helt otroligt att jag med min radsla akt upp hela 3 ganger nu. Vi kakade bade crêps och pa Donken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha noll grader, lyxigt haha ;)<3 här har vi mellan tio och femton för tillfället :O fortsätt ha de bäst. nu ska ja ut i kylan o spela fotboll :D <3

2010-11-30 @ 19:12:35
Postat av: Anonym

Charlie xD

2010-11-30 @ 19:12:55
Postat av: Anonym

I Västerås gick jag till jobbet idag i minus 14grader! Du har det bra du :D KRAM <3<3

2010-11-30 @ 19:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0