Gossip Girl

Denna kväll har jag varit helt ensam hemma. Skit skönt ju! Så jag passade på att ringa hem och till farmor för att få lite skvaller och information om vad som händer där. M & P  frågade även ( för typ 74837843 gången ) om jag visste vad jag ville göra ''när jag blev stor''. Men hallå, ingen aning. Jag tror inte jag kommer veta när jag är 80 år heller. Så sluta fråga den frågan. Jag kommer aldrig kunna ge ett moget och seriöst svar. Jag tror faktiskt att det är många som har samma problem som jag. Oavsett ålder.
Dottern gav mig alla sina gossip girl boxar innan som jag kunde kolla på så just nu är jag fullt upptagen med det.
Bjuder på två bilder från veckan med Gaby.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0