041010

Jag behöver sova. Mycket! Jag känner verkligen själv hur mitt humör blir super bra, efter fem minuter vill jag slå alla och bara sätta mig och gråta. haha.
Jag har även kommit på en massa skit saker jag måste fixa back in Sweden, men det får jag väl ta med mamma nästa gång jag ringer hem.
I alla fall, skolan var över förväntan väldigt rolig idag! Historia, Matte och franska. Efter skolan blev det fika med Linnea, Amie, Jenny & Lisa! fruktansvärt gott och trevligt!
Imorgon ska jag nog iväg på trevligheter också. Så det kommer bli en bra vecka!
By the way så är familjens äldsta son hemma nu i en vecka för att hälsa på. Han är 21 tror jag, men i alla fall är han ju så jäklans rolig!! Han satt nyss och berättade en massa roliga historier han hade varit med om nu när han är iväg och pluggar. Vi låg typ på golvet och grät för vi skrattade så mycket! Haha!
Nu ska jag hålla mig vaken ett tag till sen blir det sängen!!
Peace

Kommentarer
Postat av: Mamm

Mysigt med en massa trevligheter.. jag ha mailat dej.. Kan jag ordna upp nåt till dej nu??

Puss o Kram!!

2010-10-05 @ 12:12:57
URL: http://parisbecca.blogg.se/
Postat av: Maria

Låter superbra :D

2010-10-06 @ 12:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0