141010

Dagen har varit okej. Inte mer. Skolan var otroligt tråkig idag. Brännsår på armen,  och ett skavsår på foten förklarar det mesta. Men efter skolan drog jag, Amie & Sana till ett café och läste upp Medea för varandra. Det fick mig på bättre humör! Haha
Efter det stack jag & Amie till Champiis ( Champs Elysée ) för att kolla in det nya H&M som öppnat där. Jag köpte äntligen ett par vantar så jag slipper frysa på morgonen när jag springer till metron. För attans vad kallt det har börjat att bli!
Jag ringde nyss hem och blev förvånad när Pappa svarade. Jag har fått min hata-att-prata-i-telefon skräck av honom. Haha Men han var tydligen själv hemma vilket förklarade det mesta.
Jag har även snackat lite med Halmstad folket så jag har blivit uppdaterad om allt skvaller som händer i Halmstad. Tackar för det!
Nu ska jag läsa lite ur engelska boken och sen ska jag sova!
Peace

Kommentarer
Postat av: Mamm

.....men .. jag blev inte uppdaterad av Paris.. ring i helgen! puss o kram!

2010-10-15 @ 06:45:49
URL: http://parisbecca.blogg.se/
Postat av: Maria

Svara mitt mail oxå skickade ett för 100år sen :(

2010-10-15 @ 19:07:18
URL: http://alltimelowers.blogg.se/
Postat av: emmablid

Åh, har H&M öppnat nu! Pratade om det med pappa när vi gick där för knappt ett år sedan och han sa att de köpt lokal haha :D

2010-10-16 @ 03:45:39
URL: http://emmablid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0