201010

Mitt största beroende jag har skaffat mig är att dricka kaffe. Jag dricker hur mycket som helst!! Det är helt galet! Bara idag har jag druckit 5 koppar och en till håller min värd mamma på med nu i köket! Smaskens!
Det är ju lov om ungefär två veckor och fick reda på för någon dag sen att mina föräldrar inte kommer. Jag bryr mig inte så mycket. Jag kan inte påstå att dom är saknade av mig, men däremot är min värd familj är taggade till tusen för att träffa dom då... Hmm hur löser man detta liksom...? Så mamma, jag ringer inte hem innan NI har hittat på en skit bra lösning eller att ni har bestämt att Gaby får komma till mig på lovet. Snabbt svar uppskattas för att undvika en fruktansvärt pinsam diskussion.. Haha
Nu ska jag plugga ( läs: facebook & dricka kaffe ) .
Peace

Kommentarer
Postat av: emmablid

varm choklad ska're vara! starbucks i våra hjärtan

praise the lord

2010-10-27 @ 23:08:42
URL: http://emmablid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0