211010

Hej!
Dagen började med en FFK lektion, helt okej faktiskt. .. Och jag var duktig på att anteckna allt som hon sa så förhoppningsvis blir läxan lättare! :)
Efter det hade vi en lång lunch, jag och Linnea drog till Champiis då. Efter det blev det Samhäll. Jag vill seriöst gråta på Samhällen eftersom jag inte fattar ett skit av själva uppgiften vi har....... ÅHH! Och vi  avslutade skolan med svenska där vi skulle snacka om Medea.
Jag drog hem direkt efter och gjorde Historian tills imorgon. Ryktet har nått mig att det kanske dyker upp ett litet prov på kvinnohistorian imorgon också så det blir nog att jag får ta och läsa igenom allt igen.
Så vilket tråkigt inlägg det blev nu... Hmm det är fredag imorgon! Yea!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0