230910

Musiken i vardagsrummet står nog på max volym, sonen hoppar i soffan och sjunger högt samtidigt som han låsas spela gitarr, mamman står i köket  med köksfläkten på och lagar mat inför kvällen. Dottern sitter i sitt rum och skriker till dom att ska sänka musiken. Pappan är fortfarande inte hemma. Volymen i mitt huvud är på max!
Oavsett volymen på musiken, skrikandet från rummet eller köksfläkten som gör mig tokig ibland Älskar jag det! Jag vill inte lämna Paris. Inte idag, inte imorgon, och inte om 3 månader heller!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du ska hem till mig i jul vare sig du vill eller inte!!!! <3<3 saknar dig :D

(Men jag är glad för din skull!)

2010-09-24 @ 12:48:59
URL: http://alltimelowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0