290910

Hej!
Idag är det 2 år sedan min lilla kisse dog, så mina tankar går till henne idag! ♥
Annars då, jo livet leker minus en lärare. Åh att en person kan förstöra så mycket! Men Matilda räddade min dag lite när vi fikade så tusen kramar till dig!! Läxorna är gjorda och helgen är inplanerad.
Jag och mamma hade ett litet mor-dotter snack igår på facebook, attans så morden min mor är med facebook och allt. Stolt! haha
Nu ska jag framföra lite meningar på franska sen blir det sova!
update: *host* eftersom det är modeveckan uppskattas lite bidrag på kontot väldigt mycket kära föräldrar.. *host*

Kommentarer
Postat av: Mamm

Gulliga du!! Bidrag kommer!! puss o kram!

2010-09-30 @ 12:29:40
URL: http://parisbecca.blogg.se/
Postat av: Mamm

Jag sände vår lilla lilla kisse en tanke eller många rättare sagt.. Hon var sååå speciell.. lilla gumman!! Snyft......

2010-09-30 @ 12:30:40
URL: http://parisbecca.blogg.se/
Postat av: Maria

R.I.P Kattis :(

2010-09-30 @ 16:01:43
URL: http://alltimelowers.blogg.se/
Postat av: Maja

Såg att det var modeveckan i Paris på de spanska nyheterna nyss och min värdmamma blev helt lyrisk och jätteglad och började snacka mode och grejer...jag nickade och sa si si och förklarade sen att min kompis faktiskt bodde där nu och då blev hon ännu galnare hahaha! Ibland så ger du även lilla mig ett leénde på läpparna även fast du är så långt borta :)Kraam Saknar dig <3

2010-09-30 @ 21:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0