Champs Elysée

Idag kände jag att det var dax för lite träning, det får inte bli för mycket av ost & choklad... hehe
Så jag sprang på Champs Elysée, är det någon som inser hur jäkla cool det är?!?! Jag var så jäkla lycklig när jag sprang, det va en otroligt cool känsla och så himlans mycket att kolla på. :D haha är just nu lite hyper men vem bryr sig om det .. ;) I Like It!
Jag har varit i Paris nu i en vecka och det blir bara bättre o bättre!
Peace
P.s Lycka till Selin, Madde & Maja som åker till Madrid idag! :D <3

Kommentarer
Postat av: Mamm

Duktig du är!!!

skönt att du trivs.. du kanske t om får dåliga vanor som du tar med dej hem till "lilla" Halmstad..ler.. Lycka till idag.. din riktiga skoldag!! kram o puss Mamm

2010-09-06 @ 06:53:34
URL: http://parisbecca.blogg.se/
Postat av: Maria

DU!!! Vem har fixat din blogg? du?

FÖR JAG VILL OXÅ HA EN SNYGG :'(((

2010-09-08 @ 16:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0