Groda

Hej på er!
Igår käkade jag groda. Nu var det ju så att jag hade ingen aning om att det var groda. Min familj serverade kött som såg ut som fläsk men lite sliskigare... hehe. Dom la två stora bitar på min tallrik så jag började ju äta. Helt ärligt så var första tuggan helt okej. Men sen blev köttet segt och den var nästan rått så det rann typ ''blod'' från bitarna på min tallrik. blä!
Efter maten, när jag klarat av att faktiskt äta upp allt, frågar mamma mig om jag tyckte grodan va god... Ehh... PANIK! Jag kände liksom hur den hoppade runt i magen... Natten spenderades på toaletten ifall någon är intresserad!
Groda. Check!
Nu har jag ju bara sniglar och paté (?) kvar sen är jag klar med Paris matkultur!

Nu ska jag och familjen snart iväg och käka kinamat!
Peace

Kommentarer
Postat av: Charlie

haha låter som du har de jätte kul!! :D saknar dig massor här hemmifrån <3 :D

2010-09-10 @ 20:42:01
Postat av: Maria

EWWWW!!!!!

gud va hemskt! AHHH

Saknar dig :)

2010-09-10 @ 21:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0