ilska

Varför sitter jag vid datan när klockan är över tre på natten???
Mycket bra fråga!!
Jo, för att jag somnade vid tolv precis som vanligt. Vaknade därimot kl två av att dottern och hennes jävla kompis sitter och asgarvar i rummet precis brevid mitt. Man tackar för det! För de har dom gjort nu i två fucking timmar!!! Dom sitter och bokstavligen skriker av skratt ibland.......... Under dessa två timmar har min mobil hunnit dö, jag har gråtit av ilska och gör nu ett försök med datorn.  ÅHHH kan dom bara inte hålla käften???!! kLOCKAN ÄR ÖVER TRE, VAD HAR DOM MISSAT???
ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!

Kommentarer
Postat av: emmablid

HAHAHHA

gullet

2010-09-20 @ 02:08:06
URL: http://emmablid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0