Sjukling

Jag är öm i hela kroppen, till och med i tandköttet. Det dunkar i mitt lilla huvud och jag känner mig yr och illamående. Min hals värker så otroligt mycket att det saknas ord! Jag är sjuk sjuk sjuk!
Jag kände att det var påväg, så imorgon ska jag till apoteket och köpa något som stillar smärtan. Tydligen ska tabletterna på apoteket vara jätte bra! Haha. Man blir tydligen helt drogad av dom!
Jag tänker inte låta mig stoppas för lite shopping. Det mår man alltid lite bättre av också!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Mamm

Lilla gumman!! Har du druckit vatten.. har du stumpor på dej..?? stängt av datorn på kvällen .. mörkt i rummet när du ska sova? så kommer allt att ordna sig! puss o kram! Mamm

2010-09-25 @ 22:13:58
URL: http://parisbecca.blogg.se/
Postat av: Anonym

KRYA PÅ DIIIG!!!!!!!!!!!! <3 (btw, vill fortfarande ha en adress :O :P :D

2010-09-26 @ 13:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0