Mmm...

Mmm... MARABOU.
Ja, ni läste rätt! Jag har ätit Marabou idag! Lyckan är total! Jag, Jenny & Linnea letade upp en Svenska affär med endast massa goda svenska varor i. Shit, det var ju inte sista gången jag besökte den affären direkt! Gaah Lycka!
Hur som helst.. Jag gjorde så grymt bort mig idag så nu vill jag bara gå o gråta ut! Jag skulle förklar på franska vad potatismos va. VARFÖR HAR INGEN SAGT ATT DET ÄR FRANSKT?! Jag skulle förklara att man åt det i sverige för vi snackade om potatis, hehe lite konstigt ämne... När jag kommit fram till hur man gör potatismos säger mamman. Men det är ju en fransk ''rätt''. Men shit. Jag ville bara sjunka genom jorden ner till Kina.. Så jag fick snabbt svara med att det var inte sån jag menade utan det var något speciellt som man bara gjorde i sverige. Att man inte mosade potatisen helt osv... *sadface*
Nu ska jag gå och äta, förvånad..? Nej
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0