250411

Sista dagen på lovet är nu kommen.. Det känns som om det var en evighet sedan jag var i skolan vilket känns grymt skönt, men imorgon är det dax igen!
Jag kan nog med största sannolikhet säga att jag aldrig förut i hela mitt liv har varit så effectiv under ett lov som jag har varit under de senaste 10 dagarna.
Körlektioner, vänner, grillkvällar, sena nätter, fester och varit nere på stan ett x-antal gånger..  Jag fixade verkligen att skapa någon balans jag aldrig fixat förut!
Jag har även hunnit skaffa mig en brun-tomatröd bränna över lovet, grymt stolt måste jag säga att jag är trots tt färgen skiftar väldigt mycket. Man slipper ju i alla fall vara grå-blå-vit aktig och det gillas!!
Om jag inte är helt ute och cyklar har jag ( vi ) 47 dagar kvar till sommarlovet, varav 30 skoldagar. Det klingar inte fel i mina örgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0